EUCOTTON: Επίσκεψη διεθνών και εγχώριων brands σε ένα ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) με το ευρωπαϊκό βαμβάκι

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος EU Cotton πραγματοποιήθηκε επίσκεψη από τις 26 έως και τις 29 Σεπτεμβρίου στη χώρα μας, στην οποία συμμετείχαν brands από Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία. Στόχος της επίσκεψης ήταν η πραγματοποίηση συναντήσεων με επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στην παραγωγή, εκκόκκιση και μεταποίηση βαμβακιού, καθώς και η παρουσίαση καινοτόμων και βιώσιμων πρακτικών και μεθόδων παραγωγής και πιστοποίησης στο ελληνικό βαμβάκι.
 
Όλες τις ημέρες της επίσκεψης κύριο στοιχείο αποτέλεσε η προβολή του ελληνικού βαμβακιού μέσα από την πληροφόρηση των ξένων φιλοξενούμενων για την ποιότητα, τον έλεγχο και την πιστοποίηση του προϊόντος στη χώρα μας σε συνδυασμό με την παρουσίαση αρχών περιβαλλοντικής ευαισθησίας, βιωσιμότητας και αλληλεπίδρασης με το φυσικό οικοσύστημα. Απώτερος σκοπός η αναγνώριση, η διαφύλαξη και η προώθηση του Ευρωπαϊκού βαμβακιού κυρίως εντός της Ε.Ε. αλλά και διεθνώς.
 
Συγκεκριμένα, εκπρόσωποι από Μεγάλους Οίκους Μόδας όπως LOUIS VUITTON, DIESEL, VOGUE, ORSALIA-PARTHENIS, KONSTANTINOS TSIGAROS, PANOS SOFIANOS, SEIDENSTICKER ενημερώθηκαν για την ποιότητα του βαμβακιού που παράγεται στην Ελλάδα ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις τόσο σε εκκοκκιστικές μονάδες όσο και σε χωράφια παραγωγών.
 
Ειδικότερα, την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου επισκέφτηκαν τον πιλοτικό αγρό στα Τρίκαλα Ημαθίας, στα πλαίσια υλοποίησης του εκπαιδευτικού – ερευνητικού έργου της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Βάμβακος, και ενημερώθηκαν για την πρόοδο της φιλοπεριβαλλοντικής καλλιέργειας βαμβακιού με υπολογισμένη θρέψη και άρδευση.
 
Προηγούμενο άρθροΣυνάντηση Διοίκησης ΔΟΒ με Υφυπουργό Κλιματικής Αλλαγής για επιπτώσεις κακοκαιρίας “Ντάνιελ”
Επόμενο άρθροΔήλωση Προέδρου ΔΟΒ για την ποιότητα του βαμβακιού