Greek Farms. Το βασικό περιεχόμενο του Portal Greek Farms

Η νέα διαδικτυακή πύλη Greek Farms που αναβαθμίζεται από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης με την βοήθεια του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, θα αποτελέσει ένα κεντρικό εργαλείο προβολής και προώθησης αλλά και ένα σύγχρονο και διαδραστικό εργαλείο επικοινωνίας, ενημέρωσης και πληροφόρησης, συμμετοχής αλλά και οργάνωσης της πληροφορίας λειτουργώντας έτσι και ως ένα αποθετήριο πληροφοριακού υλικού.

Το νέο περιεχόμενο θα αποτυπώνει/καταγράφει μια μοναδική πληροφορία που θα καλύπτει την Ελλάδα στο σύνολό της  σε μια ευέλικτη πλατφόρμα, η οποία θα επιτρέπει στους ταξιδιώτες αλλά και στην τουριστική βιομηχανία να αλληλοεπιδρούν και να έρχονται σε επαφή με νέα, επικαιροποιημένη και έγκριτη πληροφόρηση.

Το ψηφιακό περιεχόμενο που θα αναπτυχθεί εστιάζει στη γενική ιδέα ότι o επίσημος δικτυακός τόπος δεν λειτουργεί ως ένα είδος ταξιδιωτικής ή γαστρονομικής αρθρογραφίας, αλλά με τη χρήση οπτικοακουστικού περιεχομένου μεταφέρει σε ψηφιακή μορφή όλα τα θετικά στοιχεία της ταυτότητας (brand identity) που θέλουμε να έχει η Ελλάδα ως προορισμός και οι παρεχόμενες υπηρεσίες της.

Κύριοι στόχοι της ανάπτυξης του περιεχομένου είναι:

  • Η ανάδειξη της μεσογειακής Ελληνική διατροφή,
  • Η ανάδειξη και προώθηση των Ελληνικών εξαγωγικών αγροδιατροφικών προϊόντων
  • Η συνολική προώθηση και καθιέρωση του brand Greek Farms

Καθώς επίσης και:

  • Η διασύνδεση ιστορικών διαδρομών και σημείων έλξης ιστορικού ενδιαφέροντος με προϊόντα που παρήγαγε ιστορικά ο τόπος
  • Η ανάπτυξη διακριτών διαδρομών επιλεγμένων τυποποιημένων προϊόντων,
  • Να αναδείξει την αναγκαιότητα, το θετικό αποτύπωμα και την προστιθέμενη αξία του Έργου, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο 

Για να πετύχουμε τους παραπάνω στόχους θα αναπτυχθεί μία πληθώρα υλικών οπτικοακουστικού περιεχομένου.  Πιο συγκεκριμένα:

  • 100 Video εξωτερικών γυρισμάτων που θα στοχεύουν στην διάδοση παραδοσιακών συνταγών σε συνδυασμό με την τουριστική προβολή του τόπου προορισμού μέσω της σύνδεσης με το τοπικό προϊόν και τις συνταγές
  • 100 video εσωτερικών γυρισμάτων που θα στοχεύουν στην ανάδειξη των Ελληνικών τοπικών προϊόντων σε πιάτα υψηλής γαστρονομικής αξίας
  • Πλούσιο φωτογραφικό υλικό που θα αναδεικνύουν τόσο τις συνταγές οι οποίες θα αναπτυχθούν στο κάθε video όσο και τα προϊόντα και τον τόπους προορισμού
  • Δημιουργία άρθρων (300) για την Ελληνική διατροφή και την προώθηση των Ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων.
Προηγούμενο άρθροΤο παρόν και το μέλλον της βαμβακοκαλλιέργειας στην εσπερίδα της ΔΟΒ στα Φάρσαλα
Επόμενο άρθροΑποτελέσματα ερευνητικών προγραμμάτων για την ποιότητα του ελληνικού βαμβακιού 2016-2023